söndag 10 juli 2011

En glad och pigg liten skit :)

Det måste ha varit något övergående igårkväll för i morse busade Anton i sängen, skrattade och pratade och var hur pigg som helst :) Dessvärre var han lös i magen och blöjan hade inte räckt till, så jag fick börja morgonen med att sanera :( Nu är det i alla fall gjort och vi sitter och äter frukost!

Hur pigg och glad min andra gubbe är vet jag inte än, han sover fortfarande! Jag vaknade till lite grann när han kom hem i natt, tror inte klockan var mycket mer än 12-1 men vet inte! Något jag däremot vet är att hans fötter är kolsvarta, undrar om han glömde skorna någonstans ;)


4 kommentarer:

  1. Som sagt... kommer in på kommentarsidan till slut men den ser konstig ut, verkar funka iaf (nu har vi lärt oss Eva o jag!)
    Vad skönt att skrutten mår bra igen.
    Haha, du får väl kolla i hallen om skorna står där, annars får ni väl ta en "letaskorpromenad"??!

    SvaraRadera
  2. Skorna verkar vara på plats, däremot hittar jag inte hans badbyxor och i hans väska ligger två par kalsonger jag inte känner igen! :)

    SvaraRadera
  3. Angående febern så funderar jag på om han håller på att få fler tänder eftersom han dessutom är lös i magen idag!

    SvaraRadera
  4. Ja då e det säkert fler tänder på gång tror jag också.
    Hmm, undrar vem som fick gå utan kallingar då?? Hoppas de hade kul iaf!

    SvaraRadera