lördag 16 juli 2011

Babs

Antons nya ord är babs som betyder bajs... Gissa vem som lärt honom att säga det? Inte är det jag i alla fall ;)

Just nu har jag en bakis-gubbe som ligger och sover fortfarande. Vi grillade ju lite här igår med Danne, Vickan och Johan och senare bestämde sig grabbarna för att gå ut och ta en öl och som vanligt misstänker jag att en öl betyder flera öl :) Jag och Vickan hade i alla fall trevligt här hemma och satt och pratade och drack te!!

Nu är det nog dags att väcka gubben så han kan ta över Anton. Jag behöver jobba några timmar och sen ska plutten till mormor under eftermiddagen (han sover där i natt). Vi (jag?) ska åka och handla och göra matsäck, packa väskan, duscha och göra oss iordning för ikväll blir det Visfestival :) Hoppas bara på bra väder nu!!

Ha en härlig lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar