söndag 3 juli 2011

Trött mamma och trasig dator

Idag är det en trött mamma som skriver! Jag och Anton har en lugn slappardag och det är skönt att inte ha några måsten! Mathias är nere och förbereder tills kamingubbarna kommer i veckan. Han är lite hängig, har fått samma förkylning, hosta och halsont jag har haft i veckan!

Som jag skrev var gårdagen jättelyckad och det var länge sen jag var ute på krogen! Faktiskt känner jag mig lite seg idag, jag erkänner ;) Bilderna får jag nog tyvärr vänta med att visa. Det verkar som om både min stationära dator (bilddatorn) och modemet fick sig en kyss när åskan gick här igår! Blixten måste ha slagit ner precis i närheten för det bara smällde till samtidigt som hela huset lystes upp. I samband med åskvädret kom en riktig störtskur som tack och lov gick över snabbt. Detta var runt 10-tiden på förmiddagen, vem kunde tro att vi senare på eftermiddagen skulle Fa strålande sol och klarblå himmel :) Hur som helst så funkar inte datorn nu men förhoppningsvis är det bara nätaggregatet som behöver bytas ut! Berg kommer och tittar på datorn i veckan.

Nu är det dags för lite mellanmål för plutten, jag återkommet senare med lite mer detaljer om möhippan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar