lördag 26 februari 2011

Telefonjakten...

Glömde ju att berätta... Igår gjorde jag ett nytt försök att få tag i Stina Porsgaard via telefon. Efter två försök tröttnade jag och ringde kommunens växel. Informationen de hade där var att Stina var föräldraledig och inte haft sin telefon igång på länge. Jag försklarade att jag fått hennes nr av hennes kollega förra veckan och att det var märkligt att hon inte svarade. Han borde ju vetat om det. Växeltelefonisten gjorde ett försök att bryta igenom på hennes telefon, men fick inget svar. Så nu är det lämnat ett meddelande till Stina med mitt namn, telefonnummer och ärende. Ska bli spännande att se om hon hör av sig, jag har en känsla av att den rekryteringen inte gick helt rätt till...

Nu är jag nyduschad och ska börja förbereda maten, citronkladdkakan står redan klar uppe i köket :)
Trevlig lördag på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar