måndag 21 februari 2011

Dåligt med bloggande igår

Men vi spenderade hela eftermiddagen i Gunnebo där det hölls kalas för Berg som fyllde år. Mycket trevligt som vanligt. Resten av dagen (före och efter) gick mest åt till vardagliga saker, bad, disk, matlagning osv...

Idag har jag haft besök av tjejerna här. Petra kom tidigt och fick sig lite lunch. Sen kom även Malin med Milo och Melvin samt Vickan med Vilgot. Nu har de precis gått och jag ska diska undan lite här. Anton ska sova, han har varit trött sedan innan lunch... Hoppas han lyder morsan nu så hon kan sätta sig ner i soffan och ta det lugnt ett tag. Är nämligen lite trött efter natten, Anton bestämde sig för att vakna flera gånger igen. Vid 5-tiden var han vaken en hel timme och det enda som funkade var att jag stod vid sängen hela tiden. Att jag höll på att somna hela tiden spelade mindre roll. Försökte jag någon gång smyga därifrån för att gå och lägga mig fick jag ett gallskrik från sängen....

Har varit lite dålig på att fota nu, både på kalaset igår och fikabesöket idag... Men några Anton-bilder har jag i alla fall på lager :)

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar