måndag 20 september 2010

Vaccination, packning och bankmöte

Godmorgon!

Så var det måndagmorgon igen. Här har vi hunnit äta frukost båda två och nu sover en av oss, inte jag ;) Idag ska Anton få vaccin-spruta igen, kl 11:30 är det. Sen skyndar vi oss hem för lunch, Gittan och Bengt kommer hit. Sen stannar Gittan här i em för Anton-mys och då passar jag på att röja lite. Misstänker att det ganska snart blir fotografering och visning här :S

I em ska vi träffa LF Bank, imorgon är det möte med Handelsbanken och på onsdag kommer mäklaren hit. Dessutom ska M börja på en Aktiekurs ikväll, tror den kommer gå varje måndagkväll. Får försöka klämma in veckans träning på tisdag och torsdag kanske, tror det kan funka...

Förresten, igår åt plutten enbart gröt till kvällsmat för första gången, skönt att kunna skippa ett mål med mjölkersättning. Han har börja sova oroligt de senaste dagarna. Han vaknat till och bökar runt flera gånger på nätterna. Jag får gå upp och ge honom nappen sen somnar han igen. Men min sömn blir ju inte hel, är lite påfrestande. Inatt var jag säkert uppe minst 10 gånger, blir ingen djupsömn då :(

Bäst att passa på att ringa lite samtal och plocka lite här innan Anton vaknar igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar