tisdag 21 september 2010

sjukdag

Glöm vad jag sa igår om att Anton inte verkade påverkad av sprutan. Inatt hade han feber till och från och sov jätteoroligt, jag har knappt sovit något alls. M bestämde sig för att ta en semesterdag idag för att hjälpa mig med Anton. Han hade feber på förmiddagen (38,4), då fick en han panodil, sen har han sovit massor idag.

Nu har jag en tvätt i maskinen och om någon timme kommer mormor som ska vara här med Anton när vi går på bankmöte med Handelsbanken. Jag kände att jag inte ville ta med honom när han inte har mått bra. Kl 16 kommer farmor och byter av om vi fortfarande inte är hemma då (mormor ska iväg och fira Unnis 18-årsdag).

Röjt, städat och slängt har vi gjort idag. Känns skönt att bli av med en massa skit, har nu en liten förhoppning om att vi faktiskt kommer få ordning och snyggt till fotografering och visning.

Dags att fortsätta innan plutten vaknar igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar