måndag 3 februari 2014

Morgonrutiner


Vi har fått in lite morgonrutiner här hemma nu, jag och barnen, i alla fall de dagar vi är hemma. Jag jobbar några dagar i veckan nu och de dagarna har vi ännu inte fått in rutinen, men det kommer väl det också. 

Men en sån enkel sak som att sminka sig, som om jag fick göra det ostört skulle ta 5-10 minuter kan i värsta fall ta upp till en timme ibland! Alltid är det någon som ramlar och slår sig, som behöver en ny blöja eller behöver mig på något annat sätt! Märkligt hur allting tar längre tid när man har barn, har ni märkt det också?! :)


Idag har vi en hemmamysdag och laddar inför en heldag på dagis och jobb imorgon! Och denna veckan är det hårdkörning uppe på bygget varje kväll och jag ser fram emot att se golvet på plats mot slutet av veckan!

Hur ser er vecka ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar