torsdag 6 februari 2014

Det går bra nu...


Idag har Mathias och snickarna hunnit mycket mer än de trott. Golvet i tv-rummet är klart, Stellas rum är klart och dessutom har de städat ur och förberett allt för golvläggning i vårt sovrum. På måndag kommer de tillbaka för att lägga det sista golvet och under helgen nu så blir det som vanligt en massa renoveringsfix för min gubbe! Ett litet avbrott för födelsedagskalas blir det dock på söndag, han fyller visst år nästa vecka min älskling, inte riktigt 40, men nära ;)

Lite bilder från dagen bjuder jag på här:

 
 
 
 Imorgon behöver jag er hjälp i form av smakråd igen så jag hoppas ni kikar in då och hjälper mig!

Nu väntar Revenge-maraton i vår tv-soffa. Har ni sett den serien? Vi är helt hooked på den och missar inte ett avsnitt!


7 kommentarer:

  1. Vad fint det blir och så fort det går då. Kram Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättenöjd med både golvet och golvläggarna :) Det blev en sån skillnad på rummen så fort golvet kom in, du får komma och titta!

      Radera
  2. Vad härligt, nu måste det ju kännas som "nästan färdigt"! Så fint det blir, vi kommer och gluttar i helgen!

    SvaraRadera
  3. Ja himla va fint det blir när golvet kommer på plats, det blir ju färdigt på en gång! Vad är det det skall smakrådas om? Jag tror inte våra åsikter har någon större betydelse, men om... slå en signal så kommer vi!!
    Hur har du det på jobbfronten? Själv har jag haft nytt jobb en vecka, har känts bra men vet ju inte riktigt vad det skall bli av det...?

    Ha det gott och ta hand om Er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni är välkomna när ni vill, antingen för att vara smakfråga eller bara ifall ni är nyfikna :)
      Jag jobbar extra nu, bland annat som lärarvikarie, i väntan på att det ska lösa sig med jobb, hoppas det blur snart!
      Ta hand om er också och hälsa familjen!

      Radera
  4. Nja... Jens var det ju inte som tyckte, utan åter igen hans mamma som inte byter Googlekonto!!

    SvaraRadera