måndag 17 februari 2014

Danmarksfynd

Hej på er!

Vi är åter tillbaka i vardagen nu. Igår kväll kom vi hem, strax innan barnen skulle lägga sig så vi hann pussa lite (eller mycket) på dem innan vi tog kväll. Idag har Mathias varit på jobbet igen och vi andra tre har haft en hemmadag!

Vi har haft det såå bra med lite shopping, god mat och mycket sömn i sköna hotellsängar. Jag har massor av bilder att visa er, men det får bli en annan dag för jag har inte hunnit gå igenom alla ännu. Däremot tänkte jag visa er ett av våra shoppingfynd som vi släpade hem (och släpade var rätta ordet eftersom den vägde en hel del och vi lämnade bilen i Malmö för att ta tåget över). 


Ett buddha-huvud och en glaskupol till fyndade vi på 70% utförsäljning i en Lisbeth Dahl-butik. Anton har suttit och stirrat på huvudet hela dagen, jag vet dock inte om han tycker det är fint eller om han blänger på det!



Dessutom bytte vi alla hjärtans dagspresenter på hotellet. Min gubbe känner mig, han vet att jag är svag för choklad :)

Nu har vi en film att se slutet på, denna gången var det faktiskt inte jag som somnade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar