onsdag 19 februari 2014

Att visa lite bilder från Köpenhamn

Som ni ju vet så spenderade jag och min älskling helgen på ett hotell i Köpenhamn. Jag har nu börjat kolla igenom alla bilder jag tog när vi var iväg och jag tänkte visa er några av dem. Men för att det inte ska bli för mycket bilder så delar jag upp det lite. Vi börjar med resan ner och hotellet vi bodde på!



 Vi pussade hejdå till våra små troll och körde sedan bil ner genom ett disigt södra Sverige för att slutligen anlända till Malmö. Där parkerade vi bilen för att istället ta tåget över Öresundsbron.

 

Efter endast en halvtimme var vi framme i ett soligt och vårvarmt Köpenhamns och vi gick den korta sträckan till hotellet för att checka in.

 


Hotellet var underbart fint inrett och rummen jättemysiga. I badrummen fanns deras egna ekologiska produkter och himmelsängen fick mig att fundera på ifall jag (eller kanske gubben) inte skulle snickra ihop en sådan här hemma till oss!



 


Vi hann med en liten stunds vila på hotellrummet efter den långa bilresan innan vi begav oss ut för att upptäcka Köpenhamn. 


Ännu mera bilder får ni se imorgon, så ni har lite att längta till ;)

Nu väntar min obligatoriska kopp med kvällste framför tvn innan det är läggdags!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt ni ser ut att haft det, jag väntar med spänning....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var mysigt att åka iväg :) Fortsättning följer ikväll! Kram

      Radera