tisdag 11 juni 2013

Vår helg - dag 2


Såå, här kommer då fortsättningen på vår helg i Ullared! Jag förstår att ni har suttit som på nålar och väntat med spänning ;)

På söndagsmorgon vaknade jag och var väldigt tung i huvudet. Jag tror inte det hade med alkohol att göra på något sätt utan bara att jag förmodligen sovit så väldigt djupt att jag var helt groggy. Det är ju väldigt ovant att kunna sova så djupt eftersom jag alltid har ett öra spetsat ifall jag hör några ljud ifrån ungarna. Hur som helst så började vi med att packa ihop, äta frukost och städa stugan innan vi checkade ut och gav oss iväg mot Gekås-området igen. Kan ni tänka er att vi hann med en shoppingrunda till i det stora varuhuset och även lite shopping i butikerna utanför.

 
 


Våra medresenärer hade lite bråttom hem, så de lämnade oss runt lunchtid. Vi hann med en thai-lunch och lite Netonnet-shopping innan vi packade in oss i bilen och begav oss hemåt. 

Vi kom hem sen eftermiddag och gissa ifall vi hade saknat våra båda trollungar, tror de hade saknat oss också! Några av leksakerna vi köpt packades upp på en gång, bland annat lite saker till leksaksköket som blev mycket uppskattat av båda. 
 



Tack så mycket för en jätterolig helg Micke och Johanna, vad sägs om att göra detta till en årlig grej, tycker du inte det Micke?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar