lördag 15 juni 2013

Karneval i stan


Idag har vi haft en jättemysig dag hela familjen. Vi har varit och tittat på karnevalen på stan större delen av dagen. Själva karnevalståget var väldigt uppskattat av vår lille herre. Han dansade och hoppade tillsammans med kusinerna när tåget passerade. 

Jag tänkte också passa på att visa er några bilder jag tog igårkväll när vi hade gjort i ordning Toblerone-fondue och en massa goda frukter och bär till. Har ni inte något chokladfondue-set hemma så skaffa det för tusan, det var så gott så jag smäller av. Eller vad säger ni om bilderna? Det gick ingen nöd på oss igår!




Ikväll tar vi det lugnt och laddar för ytterligare en fullspäckad familjedag imorgon igen. Vi ska nämligen åka till Astrid LIndgrens Värld och min lille prins är väldigt förväntansfull. Det är hans första besök där och jag själv har inte varit där på väldigt många år heller. Det ska bli riktigt roligt och mysigt att åka dit imorgon. Hoppas bara vi slipper regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar