fredag 5 april 2013

Jag har visst gjort det igen...

Tagit död på plantan i köket igen! Dags att köpa en ny igen då antar jag!


 Ungefär som plantan i köket har jag känt mig de senaste dagarna. Superförkyld, huvudvärk och ont i bihålorna, men jag har trots detta tagit mig till jobbet både onsdag och torsdag. Tur att det är påsklov just nu och väldigt lugnt på jobbet. Men det har verkligen inte funnits någon energi kvar alls när jag kommit hem på eftermiddagen, varken till att blogga eller göra något annat heller.

Idag börjar det kännas lite bättre och jag har varit själv med denna tjejan hela dagen. Vi lämnade Anton på dagis i morse och på eftermiddagen blev han hämtad av farmor och kusinerna. De sitter just nu och väntar på att föreställningen med Mora Träsk ska börja, sedan kommer han hem hit till oss lagom till läggdags. Jag och Stella har haft en lugn dag och vi passade till och med på att sova en stund i soffan på eftermiddagen!

Nu måste jag nog börja leta i frysen efter något att äta för mig och Thias. Äta bör man har jag hört men det är ju sååå tråkigt att laga mat, skulle gärna slippa det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar