lördag 6 april 2013

Att plocka ur gobitarna

 

Minns ni den superfina bukett som jag fick av min älskling på min födelsedag?! Den har stått sig väldigt länge, men nu var det nog dags att låta den gå vidare till soptunnan. Men utvalda delar av buketten sparade jag och satte tillbaka i vasen. Har jag förresten sagt hur mycket jag gillar denna vasen, ett superbra köp av mig! Bra gjort Jenny ;)


 Även denna fick bli kvar ett tag till och hamnade i en egen liten vas! Någon som kan tala om för mig vad det är för något? Jag har ju som ni förstått absolut inga gröna fingrar!

I eftermiddag väntar kalas hos svärmor. Hon fyller nämligen år idag, hipp hipp hurra för bästa svärmor idag :) Vi ska packa in oss alla i bilen här senare och bege oss hem till svärföräldrarna för god smörgåstårta och lek med kusinerna. En bra dag när det är kalas helt enkelt :)

2 kommentarer: