tisdag 2 april 2013

Det bästa med att fylla år...

 ...måste vara presenterna och all uppvaktning man får. Jag är som ett litet barn när det kommer till julafton och födelsedagar, jag älskar att öppna paket! Det sämsta med att fylla år måste ju vara att man ju faktiskt blir äldre, men det är ju svårt att komma ifrån!


När jag fyller år brukar jag bjuda in släkt och vänner till kalas. I år låg min födelsedag strax innan påsk och många hade andra planer för påskhelgen, därför rann firandet lite ut i sanden (förrutom igår när vi träffade min familj). Presenterna har därför trillat in lite allt eftersom och jag tänkte visa er allt fint jag har fått.

 

Tack alla för de fina presenterna :)

Nu har pappan kommit hem från jobbet här. Jag håller på med middagen, lax och potatis i ugn blir det idag. Efter middagen ska jag se om jag kan smita iväg och vila en liten stund för idag är jag inte pigg, huvudvärk och förkylning som sitter i bihålorna. Idag som det har varit så härligt, soligt väder och jag har inte orkat gå utanför dörren :( Nu tycker jag att vi är färdiga med denna långdragna förkylning i vår familj, vi går ju och snorar allihopa här och har gjort det i flera veckor nu. 

2 kommentarer:

  1. Hoho, dåligt med uppdatering! Saknar dina inlägg!
    puss

    SvaraRadera
  2. Nu är jag i farten igen... :) Puss

    SvaraRadera