torsdag 28 mars 2013

Påskledigt och fest

Nu har vi tagit påskledigt sedan två timmar tillbaka. Just nu mellanlandar jag hemma en stund innan jag ska iväg till jobbet igen ikväll för lite fest med kollegorna. Kul när jag inte träffat dem särskilt mycket senaste halvåret. 


I morse när jag gick till jobbet lämnade jag dessa sötisar hemma, gissa om det var svårt att kliva ur sängen då?! :)

Nu ska jag mysa lite med mina barn innan jag ska iväg igen, när jag kommer hem ikväll sover de säkert sedan länge. 

Ha en bra skärtorsdag och njut av ledigheten. Hur firar ni påsk?

2 kommentarer:

  1. Nja, jag jobbar en del, skall njuta av nyputsade fönster, och skall till Gamleby, svärmor och svärfar på påskmatsknytis på Påskafton. På Påskdagen åker vi till Karlskrona och skall vara flyttgubbar, Unni behöver flytthjälp, hon har blivit sambo och skall tömma sin lägenhet. Hinner kanske även med en 30-årsuppvaktning? Hur eller hur skall vi ha det bra, och det hoppas jag även Ni får. Ta hand om Er !

    SvaraRadera
  2. Låter som ni kommer hinna med en hel del även om du jobbar :) Va kul att Unni har blivit sambo, det måste du berätta mera om vid tillfälle!

    Jag hörde att vi missade er med nån halvtimme igår hos Johan, synd.

    Glad påsk till er och hälsa familjen.

    SvaraRadera