fredag 29 mars 2013

I Antons rum


I lördags när allt skulle bort från övervåningen innan rivningen satte igång hade vi bland annat en fåtölj med fotpall som vi var tvungna att göra av någonstans. Så jag passade på att flytta runt lite saker i Antons rum. Resultatet blev en mysig liten läs-/lyssna-på-musik och nattningshörna. Jag tycker det blev jättebra och jag tror han blev nöjd också. När jag visade honom ställde han sig i dörren, slog ut med armarna och sa "wow". Det låter väl som om det var godkänt va?! ;)



 Stella verkade också gilla att hänga med brorsans i hans nya myshörna. Vi får väl se hur mycket hon får vara där framöver, just nu verkar det ju ok för storebror i alla fall!

 Idag på långfredagen och ledig dag har vi varit och storhandlat, dålig planering jag vet och vi var inte ensamma där kan jag säga! Nu har vi ätit lunch i caféet på Ica och är på väg hem till Johan och Frida för att fira han som fyllde gubbe igår :) I bilen har vi två sovande barn så de kommer vara utvilade när vi kommer till morbror, perfekt! Vi får nog denna dag att gå också verkar det som!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar