tisdag 10 januari 2012

Tisdagkväll...

Sitter nyduschad i soffan och väntar på pizza! Ungen sover, disken är diskad och ljusen är tända, mys tänker jag... :D

Anton har mått bra efter smällen igår, han har sovit bra och reagerat när vi väckt honom. På dagis hade allt varit bra, inga ovanliga tecken, han sov bra och åt bra och var sig själv. Då blir mamma glad :) Idag gjorde han en vurpa igen när han åkte Bobbycar, men denna var inte lika illa som den igår. Den där killen kommer ha bulor och blåmärken överallt...

Idag har vi städat ut julen, granen åkte ut från balkongen och alla tomtar (de få som fanns) är borta. Men jag har behållit adventsstjärnorna, de är så mysiga och jag vill ha dem uppe lite till!

Nu kommer pizzan och jag är vrålhungrig... Bäst att börja äta då ;)

1 kommentar:

  1. Himla skönt att han e som vanligt igen! Mormor´n blev lite orolig där ett tag...
    Pussa lite på´n från mig tills vi ses igen!

    SvaraRadera