onsdag 11 januari 2012

Goda nyheter och nya bordet!


Jag lovade ju att visa er mitt nya fina fynd som jag hittade på Thias mormors vind... Här är det finfina bordet :) Det passade helt perfekt där i smucken mellan köket och vardagsrummet! Den andra halvan av bordet finns som sagt i Mathias mormors kök och vi får se om det hittar hem till oss en vacker dag :) Det är tyvärr målat grönt, men jag har planer på att måla det mörkt mörkt grått (nästan svart), tror det blir fint...


Idag på jobbet har det varit häxjakt på mig hela dagen, har inte fått en lugn stund utan att någon frågar efter mig... Kul att vara behövd, men det vore skönt att få sitta i lugn och ro en liten stund på lunchen i alla fall... :) Jag fick i alla fall goda nyheter av min chef idag. Jag jobbar ju med bland annat marknadsföring på skolan och som det har funkat hittills har vi varit 4-5 personer som tillsammans bestämmer vilka marknadsföringsåtgärder vi ska satsa på. Ordspråket Ju fler kockar desto sämre soppa har stämt in ganska bra i detta fallet. Eftersom bollen legat hos så många personer så är det ingen som tagit tag i saker och ting. Nu har jag fått ensamt ansvar för hur skolan ska synas och vad vi ska satsa på. I förlängningen ska jag även få en egen budget vilket känns toppen. 

Vi hann även med att diskutera min tjänst framöver. Som det ser ut idag går min anställning ut siste juni i sommar. Min rektor Caroline tänker föreslå att jag fortsätter på en tillsvidaretjänst och att jag ska jobba heltid med endast IT och marknadsföring. Vi håller tummarna och får vänta och se vad styrelsen säger... :)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och slötitta lite på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar