söndag 8 januari 2012

Månbord och filmkväll

Efter vår lilla tripp till Utrike idag fick jag med mig ett jättefint månbord hem. Det var precis ett sådant som jag ville ha så jag är helnöjd :) Den andra halvan står i Brittas kök och förhoppningsvis hittar det bordet hit till sin kompis när det inte behövs längre ;) Jag får ta en bild och visa er en annan dag, det var så mörkt när vi kom hem så det är svårt att ta bra bilder då och jag gillar inte blixt-bilder!

Just nu håller jag på att fixa iordning en kopp te och snart ska vi kolla på film. Ikväll blir det filmen Dilemma som jag fick på köpet när jag köpte en inredningstidning i veckan. En komedi med bland annat Vince Vaughn och Winona Ryder, har inte hunnit läsa så mycket om den, rapporterar senare om vad jag tyckte! 



Ha en mysig söndagskväll nu, imorgon är det jobb igen så bäst att börja ladda inför det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar