torsdag 15 december 2011

Pyssel och fix


Här har jag haft en pyssel- och fixkväll. Vet inte var jag fick energin ifrån, men bra var det i alla fall :) Kan ha börjat när jag och Anneli monterade ett nytt skåp till mig på jobbet så jag äntligen kan få lite ordning. Imorgon fortsätter vi med hennes skåp :)
Här hemma har jag i alla fall fixat med årets julkort som kom på posten idag. De nya plåtburkarna (från House Doctor) från Tradera har fått flytta upp på hyllan i köket och fyllts med te som jag glömt bort att jag hade :) Dessutom har jag pyntat glasburkar och julstjärna i köket! Idag har varit en sån dag när allt har klaffat, middag, bus, mys med Anton, bad, nattning och pyssel. Fler sådana dagar tack :)

Nu är det läggdags för mig, sov gott och imorgon vaknar vi till en fredag :)


1 kommentar:

  1. Vilka fina burkar och kul idé! :) Så kul att följa familjeliv och renovering fast nu på lite avstånd. Må så gott gumman!

    SvaraRadera