lördag 17 december 2011

Lite kalabalik...

Kommer ni ihåg att jag för flera månader sen skrev att jag hade skickat efter något till mig själv!? Efter krångel med leveranser och långa väntetider har det jag beställde äntligen dimpat ner i brevlådan för några dagar sen. 


Detta underbara armband som jag väntat så länge på, och det var värt väntan kan jag säga, jag är supernöjd :) Armbandet heter Lite Alexa av märket Lite Kalabalik!

Här har vi startat morgonen lugnt och med mysig helgfrukost. Anton lät oss sova ända till 7:30 idag :) Ute är det snöblandat regn och en sån dag då man gärna stannar inne! Nu ska vi snart packa ihop oss och åka till mormor där Anton ska spendera några timmar. Jag ska dra på mig arbetsbyxorna och bege mig ner till vårt bygge. Där ska vi idag måla panelvägg, tak, kamin och tapetsera. Får väl se hur mycket vi hinner med! Ska bli kul att äntligen få vara med på renoveringen :)

Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar