fredag 3 juni 2011

Trädgårdstips från mästaren :)

Idag har jag och Anton haft en lugn och skön start på dagen! Vi (eller en av oss) har ätit frukost i lugn och ro och jag har ringt min trädgårdskonsult för att rådfråga om pallkragarna... Jag ska ha rabarber och hallon i en stor och jordgubbar i den andra stora! I de små skulle jag vilja ha sallad, rädisor, dill, gräslök, timjan och lite annat smått och gott!! Tror det kommer bli jättebra, men det är lite fix innan det är klart!! Nu sover skrutten (snart i alla fall) och jag ska äta en sen frukost!

Skönt att jag har en ledig dag idag! Mathias är på jobbet nu, men kommer hem om drygt en timme. I eftermiddag ska jag ner på stan och fixa mina naglar, fick ju ett presentkort av gubben när jag fyllde år!!



Ha en underbar fredag i det soliga vädret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar