fredag 3 juni 2011

Fredagsmys

En solig härlig dag har vi haft här idag! Mina naglar blev jättefina, jag måste bara vänja mig vid dom... Efter nagelfix fick jag ett uppdrag, att hjälpa en vän i nöd... Sofia behövde shoppingstöd, klart man ställer upp ;) Sen kom hela familjen Bohl/Svensson förbi här en stund innan de åkte hem till Verkebäck igen. Nu står middagen i ugnen (kassler) och vi ska nog ta ett glas vin och titta på en film här...






Kvällsbus med pappa vid trappan!


och här visste vi att det var dags att natta Anton :)

Vad helgen bjuder på får vi se!! Jag planerar att få klart pallkragarna och sen på söndag åker vi till Ikea för att handla upp vårt presentkort, måste man så måste man ju shoppa ;)

Ha en riktigt mysig fredagskväll alla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar