torsdag 2 juni 2011

Grattis Kalle!!

Idag fyller Kalle år och vi har varit där på jättegott fika :) Hipp hipp hurra på din födelsedag!!

Det har varit en klibbig och jobbig värme idag och Anton har varit ute barfota och i shorts :) Han var med mig på Blomsterlandet och köpte blommor till nya balkonglådan och nu på kvällen har jag planterat lite! Jag fick även med mig hallon-plantor från Inga-Britt som har jag satt ner i en kruka så länge tills vi gör iordning pallkragarna som Mathias tagit hem. Tror att det får ske i helgen faktiskt! Har blivit lovad jordgubbsplantor från Inga-Britt och rabarber från stugan. Sen ska jag sätta lite kryddörter i de små pallkragarna också! Funderar på att mörkbetsa dom också, vad tror ni om det? Alltså pallkragarna, inte örtkryddorna ;)


Nu är det dags att slänga sig i duschen och sen hinns det nog med en kort tv-stund innan läggdags!!
Natti på er :)

Bjuder på lite bilder på dagens frukost...

...och killen som ville ha den men inte fick... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar