onsdag 2 mars 2011

Slut på sportlov...

Idag var första jobbdagen efter sportlovet! Jag kände mig lite vilsen och inte riktigt på banan. Vad snabbt man glömmer saker. Jag hade nästan glömt vad jag höll på med innan lovet, snacka om att koppla bort jobb... :D

Nu är alla to dos gjorda och jag ska äntligen ta en dusch. Hade egentligen tänkt skriva klart mitt CV som jag ska skicka till Saab Barracuda ikväll, men kom på att jag påbörjade det igår kväll på min jobbdator som nu står kvar på jobbet!! Får fixa det imorgonkväll istället. Däremot ska jag maila mina kontaktuppgifter till Klean Kanteen. Ett företag som Beverly (på jobbet) och hennes man har. Jag ringde och pratade med dom idag och dom hade funderat på att anställa någon som kunde hjälpa dom med marknadsföring och broschyrmaterial. De skulle fundera och diskutera så hoppas jag att dom hör av sig sen!!

Ikväll skulle Anna och Peder kommit hit och hälsat på, men Anna var sjuk så vi fick ställa in. Istället fick vi tid över för att åka och titta på fönster på Materialmännen (Elitfönster). De hade ju räknat fram en offert åt oss men vi var osäkra på exakt vilka fönster det handlade om. Men nu vet vi och jag tror det blir dom... De skulle räkna fram ett nytt pris som inkluderade persienner och ventiler. Väntar och ser nu då. Vore skönt att få det ur världen.

Dom dagar då jag jobbar fotas det inte så mycket här hemma, men jag hann med att ta några bilder innan det var läggdags i alla fall :) Han har blivit riktigt säker på att ställa sig upp nu och sen har vi lärt honom att låta som en indian, dvs han drar handen fram och tillbaka framför munnen samtidigt som han låter :) Dessutom har han numera hela sex st tänder och jag tror en sjunde är på väg. Två i underkäken (som ni ser) och resten i överkäken.


Indianljudet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar