fredag 4 februari 2011

lite Antonbilder från dagen...

Jag kom hem sent idag, var inte klar hos frisören förrän kl 17:30 (det tog alltså 3,5 timmar). Sen gick jag och morsan på skojakt till Anton! Det blev två par, ett par vinterkängor och ett par gummistövlar. Gummistövlarna är fortfarande lite stora, men det passar bra för då kan han ha dom senare i vår när han går själv också! Antons första skor för övrigt :)





Jag tog med pizza hem och nu har vi ätit och busat :) Just nu får Anton välling och jag ska göra mig klar för att sticka till Vickan en sväng!








Förresten så fixade gubben just en bild på mig och min nya frisyr och hårfärg. Jag blev supernöjd, Sandra är så duktig :) Hon la i två olika toner av ljusa slingor och dessutom lite ljusbrun/kopparfärgade slingor. Dom tillsammans med min egna hårfärg blev toppen och nu känner jag mig mycket fräschare :)


Btw... Jag upptäckte tidigare idag att Antons andra framtand i överkäken kommit fram nu (den vänstra) och dessutom är tanden bredvid den också så gott som framme, nu gäller det att hålla undan fingrarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar