torsdag 3 februari 2011

Ännu mera kök

Nu har vi suttit hela kvällen och ritat kök på IKEA's hemsida och vi har helt bytt inriktning (just nu i alla fall. Vårt kök som gubben fixar detaljerna på just nu är i högblankt grått. Alltså en mycket mer modern stil. Dessutom har vi gjort en ritning enligt en av mina första skisser. Tilläggas ska att gubben inte trodde på idén alls först. Inte ens när jag höll på att rita upp den lät han mig jobba ifred. Men nu verkar han ha ändrat sig, de är konstiga de där gubbarna :)

Bild får jag lägga upp imorgon om jag hinner, Thias sitter och fixar med köket just nu. Jag däremot tänker gå och lägga mig nu. Det blir en lång dag imorgon! Först ska jag hänga med Anton på förmiddagen, sen blir det lite jobb (en lektion). Därefter ska jag till min duktiga frisör Sandra och klippa och göra slingor. På kvällen är jag bjuden till Vickan på tjejkväll. Får se om jag känner för att gå och vad klockan hinner bli innan jag är hemma... Just nu är jag inte så sugen på det måste jag säga!!

Nä, nu blir det sängen, ska drömma om kök i alla möjliga former, hihi... Natti natti :)

BTW! Berättade jag att gubben svamlade om ugglor igår morse?! Han hävdade med bestämdhet (kl 6 på morgonen) att han för det första var vaken och pigg (yeah right...) och för det andra att jag hade varit uppe på natten och haft en uggla hängande i underläppen. Han påstod att det absolut var så och blev irriterad på mig när jag inte kom ihåg det...haha Undrar om han tänkte att Anton var uggla eftersom han brukar ligga i sängen på morgonen och dra i både min och Thias underläpp... haha...

1 kommentar:

  1. jag skulle vilja se en bild på dig med en UGGLA hängande i underläppen, den bilden skulle jag betala bra för hehe!!

    SvaraRadera