tisdag 1 februari 2011

Jobb, jobb och åter jobb...

Hela helgen och lite till har gått sedan jag jobbade senast (fredags) och jag tog hem lite som jag var tvungen att göra innan onsdag.. Tror ni det är gjort än?? Icke!!! Ute i sista minuten är jag som vanligt och nu ska det fixas...

Förresten sitter jag vid vårt helt nya skrivbord och ska jobba nu... Gubben kapade skivan och skruvade fast benet idag efter jobbet och jag är supernöjd.. Nu ska jag bara plocka iordning lite, men lägger ändå ut bilder trots stöket... :)




Förresten, vad vore ett blogginlägg utan bilder på min lilla älskling?! ;) Detta var i morse när han fick komma över till mammas säng och mysa men tog över hela sängen totalt... Jag fick inte längre plats!




1 kommentar:

  1. Snygg arbetsplats!
    Haha, jag känner igen det där i sängen... pappa o jag på varsin ytterkant o 2 ungar på bredden i sängen (med fötterna sparkandes i magen på mig)!!!

    SvaraRadera