söndag 23 januari 2011

Bakfull gubbe och nya tänder :)

Har nyss gått upp här, min sovmorgon... Har dock inte sovit eftersom Thias är så bra på att se till att jag vaknar ordentligt innan han går upp med Anton, däremot har jag legat i sängen och slösurfat på mobilen. Men nu kom Thias in och la Anton för att sova och han själv gick också och la sig! Men eftersom han idag luktar som ett helt hembränneri väljer jag att inte vara i samma rum ;)

Mathias var alltså iväg igårkväll (kanske ni förstår) på grabbkväll hemma hos Danne. Det förekom enligt uppgift grogg och bilfilmer, är glad att jag inte var där :) Jag och Anton hade mys här hemma fast en av oss somnade tidigt. Ca kl 19 sov han i sin säng, då fixade jag iordning kvällens middag (bakad potatis med skinkröra) och satte mig för att titta på en film. Offrade mig och klämde ner lite glass med choklasås också, vad gör man inte ;)

Förresten så såg vi igår att Anton har fått en tand i överkäken nu. Han har haft tänder på gång där ganska länge, men det är först nu som en av dom brytit igenom (den högra för övrigt)!

Nu ska jag passa på när grabbarna sover att äta frukost i lugn och ro, sen ska jag, Anton och mormor ut och gå en sväng (kan vara bra för Anton att komma bort från spritfabriken här hemma). Senare idag kommer eventuellt Ronja på besök, vi får se... Men nu frukost och jag ska njuta av en solig och fin vinterdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar