fredag 2 maj 2014

Dagens evighetsgöra


Igår växte ju mycket av garderoben fram när min duktige sambo var där och monterade ihop lådor och satte upp hyllplan. Jag bidrog också, litegrann. När Stella sov var jag uppe och hjälpte till och jag fick den otroligt ansvarsfulla uppgiften att sätta små ploppar i alla hål som inte kommer användas i garderobsstommarna. Ni som känner min sambo vet att han inte gör något halvdant och att han är en perfektionist när det gäller det mesta. Så om ni trodde att han skulle låta dessa hål synas så trodde ni fel.


 Så detta var vad jag gjorde under någon timmes tid igår. Idag kanske jag fortsätter när Stella har somnat senare, eller inte, vi får se. Det känns ju hur som helst otroligt bra att kunna bidra med en så viktig arbetsuppgift till vårt bygge ;)

Det ni ser på bilden ovan är två av sju garderobsstommar som ska ploppas, igår hann jag en halv, så ni förstår att jag har lite kvar att göra!

Men nu väntar lunchfix och senare i eftermiddag får vi trevligt fika-besök av vänner som är på besök i staden under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar