tisdag 3 december 2013

Årets julkalender

Godkväll!

Här sover barnen sedan en stund tillbaka, Mathias är på övervåningen och håller på att flytta ett eluttag i badrummet som vi kom på hamnade lite fel och jag ska alldeles strax hoppa in i duschen innan den 3:e luckan i min teadventskalender väntar på mig ute i köket.



Stella orkade inte ens hålla sig vaken genom julkalendern som vi tittade på tidigare. Har ni sett årets julkalender "Barna Hedenhös uppfinner julen"? Vi sitter som fastklistrade varje kväll, faktiskt måste jag erkänna att allra mest vill nog vi föräldrar som vill se den ;) Om ni har missat den så kan ni se alla avsnitt här!

Nu ska jag gå upp och se hur det går för min gubbe med eluttaget! 
Hoppas ni har en mysig kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag sitter som fastklistrad jag oxå, även att mina stora åkt till sin pappa tittar jag :))! Nu är det snart dags för ett nytt avsnitt! Hoppas vi kan ses i veckan!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, skönt att höra att vi inte är ensamma :) Anton är måttligt road måste jag säga, men han får ju öppna luckan efteråt i alla fall :) En dejt måste vi få till, vi får höras om det. Puss

      Radera