måndag 19 augusti 2013

Att göra en stolrokad

God eftermiddag! 
Har ni en bra måndag? Vi har det toppen, har haft lekdejt hela förmiddagen och dessutom har jag fyndat en matta på utförsäljning som jag har spanat på länge!


Vad var det då jag fick hemlevererat igår?? Jo, det var den superfina juniorstolen från Ikea som de har tagit tillbaka in i sortimentet igen. Ingen blev gladare än jag när jag såg det!


Vad tycker ni?
Nu får Anton en ny stol och hans gamla sätter vi tillbaka bågen på så Stella kan ha den!

Nu kommer snart Thias hem från jobbet och jag tror farfar stannar till och säger hej idag också. Farmor är redan och kramas med barnen :)

4 kommentarer:

  1. Åh har Ikea fått tillbaka dom?!
    Dom är såå snygga!
    Vi har också tänkt sätta tillbaka bygeln på tripp trappen, men tror du inte att jag slarvat bort dom där "Sprintarna" för att fästa den!! Gaaaaah!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, de är tillbaka :) Vi har visst också slarvat bort en viktig del :( Just nu letar jag febrilt igenom varenda låda och skåp...

      Radera
  2. Åh en sån blir det nästa gång vi åker till Ikea!!

    SvaraRadera