söndag 14 juli 2013

Godmorgon på er


Den här lilla tjejen har fått smak för att stå upp och hon gillar att härma alla ljud vi gör, ibland låter det nästan som om hon sjunger! Söt är hon i alla fall om ni frågar mig :)

Här har vi precis dragit igång en städdag. Det är välbehövligt och vädret är ju mulet, grått och perfekt för en sån sysselsättning idag :) Bäst att fortsätta, jag håller just nu på att storstäda köket, Thias plockar undan i hallen. Efter vi slipat dörren har vi slipdamm precis överallt, så allt behöver skakas, dammas och våttorkas... Så nu vet ni vad vi gör idag :) 


Vad gör ni idag?

4 kommentarer:

  1. Städa låter tråkigt. Jag ligger på altan och kollar Ullaredsbloggen. Ska ju dit i morgon och shoppa loss. Mycket roligare.

    SvaraRadera
  2. Vi är i stan och pysslar lite idag, ska handla lite mat, det är ganska tomt i kylen. Visfestivalen igår var jättebra!Måndag kl 17 möte om fönsterbyte i föreningen, ev stannar vi en natt/dag till i stan...

    SvaraRadera
  3. Vi har haft det gamla gardet här i dag. Sune, Vanja och Lisa.
    Mamma kunde tyvärr inte följa med hon var så trött med ålderns rätt kanske.
    Men vi har haft det så mysigt, vi har fikat, grillat korv och badat( en del av oss, gissa vem...)sen åkte vi en sväng när vi skjutsade hem dom och det var uppskattat.
    En härlig dag igen har vi haft. Kram

    SvaraRadera
  4. Lät som din söndag var roligare än min Kicki :) Hoppas du gör många fynd idag!

    Kom gärna och hälsa på oss om ni vill morsan :)

    Inte så svårt att gissa Gittan :) Fick du något badsällskap? Jag hade lätt badat!

    SvaraRadera