lördag 20 juli 2013

Att våldgästa en fest...

Det lyckades vi göra i onsdags!


Vi bestämde oss för att åka ut och bada i stugan där min mor och sambo var och det visade sig att de hade bjudit in gäster på middag. Tur för oss att maten räckte till en hungrig familj till :) Så klart hade jag kameran med mig och tog ett gäng bilder, hade ni väntat er något annat? ;)



 


Här ska vi snart åka ut till stugan ännu en gång och denna gången ska vi sova över. Johan och Frida kommer vara där också och jag ser framför mig hur vi grillar god mat tillsammans, ungarna somnar snällt kl 7 och sen sitter vi uppe på altanen och dricker vin och pratar lääänge... Förmodligen kommer det inte gå lite enkelt som jag tänker mig i mitt huvud, men drömma går ju :) Trevligt ska det bli i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar