onsdag 5 juni 2013

Godmorgon och grattis till er alla

Idag vill jag gratulera er allihopa och framförallt min bästa svägerska Frida. Frida för att hon idag tar en välförtjänt examen och blir färdig sjuksköterska och resten av er för att ni kan känna er trygga med en sån underbar sjuksköterska ifall ni skulle ha oturen att hamna på sjukhuset!


Vi ses imorgon Frida och då ska vi fira, eventuellt kan denna present vara till dig... ;)

Själv sitter jag just nu och äter frukost och ska strax iväg till jobbet. Anton kom ut här till mig för en stund sedan och vi sitter just nu och kramas i soffan och tittar på Real housewives of Orange County, grabben har bra smak :)

Denna vecka blir det endast en jobbdag för min del eftersom det ju imorgon är nationaldagen och ledig dag, härligt!

Bäst att ta tag i dagen, hoppas den har börjat bra för er del!

2 kommentarer:

  1. Fina gulle! Tack så jättemycket! Med lite kuckelimuck och humor ska jag bota er alla :) Ses imorrn! Kram

    SvaraRadera
  2. Så bra! Men tänk på att vissa av oss lider av åkommor som är svårbotade. Det kommer nog krävas en hel del kuckelimuck för att få våra gubbar friska ;)

    SvaraRadera