fredag 7 juni 2013

Att återge ett examensfirande


Igår var vi ju som jag nämnde och firade min kära svägerska på hennes examen. Jag hade själv inte med min kamera dit, men tur att det finns andra som har kameror som jag kan låna :) Här kommer ett helt gäng bilder från gårdagen!


 Tror ni dessa två tokar här ovanför är släkt eller? ;)


 






Ikväll har vi packat och fixat för tidigt imorgon bitti sticker vi iväg (jag och Mathias) till Ullared för att hyra stuga och shoppa på Gekås. Vi åker med vänner och utan barn och detta blir första gången Stella sover utan oss och det är lite blandade känslor måste jag säga. Lite nervöst, men också väldigt skönt och välbehövligt för oss att komma iväg lite känns det som. Ungarna kommer i alla fall vara i sin hemmiljö eftersom farmor och farfar kommer hit och sover hos dem, det känns skönt!

Nu ska jag packa det sista och sen är det nästan läggdags för mig, vid kl 5:00 imorgon åker vi!! Vi får se hur det blir med blogguppdateringar i helgen, jag känner att jag i första hand tänker umgås med vänner och ta det lugnt.

Sov gott och ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Grattis till syster Frida!
    och hoppas ni haft en kanon helg med massa shopping i Ullared!:)

    SvaraRadera