onsdag 5 juni 2013

Liten blir stor

Min lilla kille börjar bli stor, nu har han lärt sig cykla riktigt bra också. Ikväll tog vi en cykeltur runt kvarteret och vår duktige cyklist tog sig runt (nästan) helt för egen maskin. När vi kom till macken var vi ju såklart tvungna att stanna till för en glasspaus, det är ju jobbigt att cykla :)


Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén men mobilen var det enda jag hade med mig på vår lilla utflykt.

 Hur skönt är det inte med ledig dag mitt i veckan imorgon!! Vi hoppas på trötta barn och sovmorgon sedan ska vi iväg och fira fina Frida till hennes sjuksköterske-examen. Vi borde storhandla också, men det är ju så tråkigt så vi får se om jag lyckas skjuta på det en dag till...

Hur ska ni spendera nationaldagen?

2 kommentarer:

  1. Jobbar till lunch, tror jag och förhoppningsvis städar övriga familjen övervåningen samtidigt ;) Planerar att besöka Galet Gott på eftermiddagen och vi kan inte skjuta upp storhandeln till i morgon!
    Ta hand om Er och hälsa Frida från Jens o Uffe, jag hade turen att kunna "grattiskrama" henne i går :)

    SvaraRadera
  2. Perfekt att få huset städat medans man jobbar, undrar just hur man får gubben till det?! ;) Jag ska hälsa och gratta henne sedan!

    SvaraRadera