torsdag 11 april 2013

Inramat och klart

 

 Äntligen har min fina nyckelpige-tavla fått en passpartout som passar. Eftersom postern har lite udda mått var det svårt att hitta ram och framför allt passpartout som passade trycket. Förra veckan fick jag äntligen tummen ur och specialbeställde en passpartout hos en ramverkstad i stan. Efter lite missförstånd, fel mått och fel färg fick jag i fredags hem en ny som passade. Det gjorde liksom hela tavlan, jag tycker det har sett lite naket ut tidigare, säkert inget ni har tänkt på men jag har retat mig på det varenda dag!

Idag är ytterligare en jobbdag för mig och jag gillar att ha lite av varje, både jobb och vara hemma med trollen. Det får mig att uppskatta båda sakerna mer, man hinner liksom inte tröttna på något av det!

Hur tänker ni andra mammor med föräldraledighet vs jobb? Hur tidigt har ni börjat jobba eller tänker börja jobba?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar