söndag 7 april 2013

Dagens resultat

Mathias har jobbat hårt idag och jag är så imponerad av honom att han orkar. Under eftermiddagen fick han hjälp av Danne och Johan och då tror jag hans energi återkom lite grann. Tack grabbar för hjälpen, utan er hade det aldrig funkat idag!

Detta var i halvtid innan jag och ungarna
stack iväg till parken.

Han minst sagt lite skitig när vi kom hem! Men tummarna
var uppåt nu i alla fall!

Detta var bara hälften av säckarna med kolstubb!

Och så här såg det ut på golvet!

 Själv har jag haft en bra dag. Ungarna och jag har hängt hela dagen och vid lunchtid fick vi sällskap av mormor också. Vi hann med ett besök i lekparken på eftermiddagen. Mycket uppskattat av lille mister, lilla fröken sov sig igenom lekparksbesöket i vagnen. 

Så här såg delar av vår dag ut i bilder!


 

Nu ska jag kasta mig i duschen och sen blir det en tidig kväll. Imorgon (eller inatt rättare sagt) åker jag till Ullared och Gekås för lite shopping, så det gäller att samla så många timmars sömn som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar