söndag 10 mars 2013

Vann rätt låt?

Vad tycker ni? Var det rätt låt som vann igår?


Jag gillade den, det var en av de bättre! Framför allt var det ju jättekul att se honom bli så glad när han vann. Vi satt bänkade här framför tvn och hade dukat fram allt möjligt gott, ni ser ju att det inte gick någon nöd på oss. Anton orkade inte hålla sig vaken, men Stella hängde med genom halva programmet innan hon checkade ut och somnade!

Nu har vårt fikabesök varit här och hunnit åka hem också. Men som tur är så är en ny dejt inbokat redan till onsdag. Fast då blir det tjejer för sig och killar och barn för sig. Jag och Fia ska nämligen ut och käka lite god mat och snacka skit. Det kan den höggravida kvinnan behöva så här innan hon kliver in i amningsdimman igen ;)

För vår del är det middagsdags nu och sen låter det som att det väntar en tidig nattning av Anton ikväll, det var varit lite gnälligt här mest hela eftermiddagen idag.

2 kommentarer:

  1. Ja, jag sa iaf att jag trodde att låten hade bäst chans utomlands, alltså kan slå i andra kulturer. Det är något med trummorna/takten jag tror håller i syd/östeuropa. Håller helt med om att vädret känns deprimerande, vill också ha vår! Inte bara snön, jag tycker att det känns förfärligt kallt nu, brrr

    SvaraRadera
  2. Tror också den låten kan ha god chans, men å andra sidan är det väl inte så vanligt att samma land vinner två år i rad!?

    Ja, visst känns det tråkigt! Nu räcker det med snö.... Jag vägrar sätta på snöhjulen på vagnen igen ;)

    SvaraRadera