torsdag 14 mars 2013

En mammas lediga helg



Den här söta tjejen har kommit på att hon har fötter och hon gillar att bita i dem (eller i strumpan om den råkar vara ivägen). 

Godförmiddag på er!
Här är det dagisdag för Anton idag och jag och Stella tog en promenad i solskenet efter vi lämnat av honom. Jätteskönt ute och jag hör faktiskt takdropp från lite varstans nu, hoppas hoppas hoppas på vår nu va!!

Nu är det bara två dagar kvar av denna vecka sen är det helg. Denna helgen är väldigt efterlängtad eftersom jag ska åka upp till Norrköping och hälsa på en vän. Vi ska shoppa, äta god mat, gå på bio och framförallt ska jag sova!! Såklart kommer jag sakna mina två små vildar men det ska bli så skönt att få sova en hel natt utan att ha ett öra spetsat och ligga och lyssna efter barnen för en gångs skull. Vi får väl se hur det går för Mathias, om han kommer vakna på nätterna när ungarna ropar på honom!! Detta blir min första natt iväg från Stella, vilket så klart känns lite jobbigt, men jag ska njuta av egentiden!



Dessa bilder är från häromdagen när Anton läste sagor för Stella. Det är så himla gulligt att se hur mycket de tycker om varandra. Han vill gärna pyssla om henne och leka med henne och hon skiner upp som en sol när hon ser Anton. Mina gullungar :)

Nu, dags för lunchfix och sen blir det en solig promenad till när vi ska hämta hem Anton från dagis! Härligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar