måndag 11 mars 2013

Mitt nystädade kök


Idag känner jag att jag håller på att bli förkyld, har så fruktansvärt ont i halsen, därför får träningen vänta några dagar. Och vad gör man då när man lämnat det stora ungen på dagis och den lilla somnade i vagnen på väg hem?? Jo, jag passade på att städa mitt kök och naturligtvis måste jag ju dokumentera att det någongång varit så här välstädat :)






Sen fick jag veta i morse att Niklas och Maria har fått en underbart söt lite Hugo inatt, stort grattis till er :)
 
Nu är det slut på lugnet och dags att gå och hämta hem mitt stora hjärta.
 Njut av solen och ha en underbar måndag!

2 kommentarer:

  1. Tack gumma m familj! Vi bör ses snart, för välmåendet skull menar jag :)

    SvaraRadera
  2. Det bör vi verkligen göra, för välmåendets skull som sagt ;) Hoppas allt allt går bra och att ni mår bra allihopa!

    SvaraRadera