tisdag 19 februari 2013

Sjukstuga

Här råder sjukstuga för fullt just nu. Jag åkte på den värsta av smetorna igår, magsjuka :( Dessutom är Stella jätteförkyld och hostig. Förmodligen har hon ont i halsen också och jag tror hon hade lite feber i natt. Efter vi provat allt (blöja, suga snor, panodil, mat, byta napp) så fick vi henne äntligen att somna kl 5:30 i morse. Så efter en tuff natt med endast 2 timmars sömn för min del och magsjuka, fick jag sovmorgon idag och känner mig något lite piggare. Tack min älskling trots att du var lika trött som jag. Tur att Mathias mår bättre efter sin febertopp i söndagskväll i alla fall.

Nu hoppas vi att ingen mer åker på något skit denna veckan för nu ska vi bli friska och ladda för Stellas dop på lördag. 

För att pigga upp lite så slänger jag ut en bild på mina fina blommor som fortfarande står sig bra sen alla hjärtans dag!


Hoppas ni har en bättre början på veckan än vad vi har!

1 kommentar:

  1. Stackars er, skulle så gärna vilja komma o hjälpa er lite men är väl inte så pigg på det om jag får magsjuka. Skickar massor med krya på er kramar.

    SvaraRadera