måndag 18 februari 2013

Bloggpaus

God måndag på er!

Igår blev det visst en liten bloggpaus, jag var helt enkelt för trött och vi hade en riktig slödag här hemma. På eftermiddagen/kvällen blev det dessutom lite sjukstuga här när Mathias fick feber och låg under en filt och huttrade. Idag är febern borta i alla fall, men han är inte riktigt pigg. Jag känner också att jag har något skit i kroppen, så även idag har vi en slö hemmadag. Anton är dessutom hemma från dagis med oss idag.

Just nu står Blixten McQueen på på tvn, det leks med bilar i soffan, minstingen sover, jag läser inredningstidningar och Mathias spelar på mobilen. Så ni hör ju hur vi har det! Bäst att återgå till det ytterst hektiska schemat för dagen här ;)

Hoppas ni har en bättre måndag än vad vi har!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni kryar på er. Själv ska jag snart till kiropraktorn i gen, har ont i huvudet känner mej inte helt bra. Krama om fam. Kram

    SvaraRadera
  2. Aj då... sjukstuga. Ja det kan ju inte va jag som har smittat er iallafall för jag va ju inte där igår och spred nåt! Sköt om er och bli friska till lördag!

    SvaraRadera