onsdag 20 februari 2013

På väg mot ljusare tider


Äntligen börjar jag känna mig som folk igen. Det tar ofta ett tag för mig efter en magsjuka att få krafter och börja äta normalt igen. Konstigt nog (peppar peppar) har Anton klarat sig och vi hoppas inget dyker upp nu sista dagarna i veckan.

Idag har varit (ännu en) slödag. Imorgon ska vi nog ta oss ut tror jag, jag tror att både jag, Anton och Stella behöver det. Lite frisk luft är nog jättebra efter att vi varit instängda med virus och baciller i några dagar nu! Egentligen skulle Anton vara på dagis imorgon och på fredag, men för att undvika att han drar på sig någonting till helgen och dopet så håller vi oss hemma!

Nu är det strax läggdags för världens busigaste lilla kille här och jag ska strax hoppa in i en efterlängtad dusch! Hoppas ni har en bra kväll, det ska jag och min underbara familj ha!
 


Btw, bästa sättet att väcka en trött storebror efter hans middagslur på dagen är att skicka in klåfingriga lillasyster som ni ser på bilden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar