torsdag 20 december 2012

Vi saknar en unge...

Här är vi en man kort idag! Anton har varit hos farmor hela dagen och ska sova där i natt! Han har ätit köttbullar, bakat pepparkakor och lekt med bilar så det går definitivt ingen nöd på honom där :)

Imorgon lämnar farmor honom på dagis och jag får alltså inte träffa honom förrän jag hämtar honom på eftermiddagen! Det är väldigt tyst och lugnt här hemma, både på gott och ont! Förut var vi iväg hela (resterande) familjen och handlade och jag måste säga att det var ganska skönt att slippa hålla koll på en vilde som springer runt i hela affären! I morgon hoppas jag Stella somnar om efter sin frukost för då ska jag passa på att sova vidare också :) 

Innan han lämnas på dagis imorgon ska farmor ta med honom till läkaren så hon får titta på utslaget han har på magen! Jag tänkte att det är lika bra att kolla upp det nu innan jul medan folk fortfarande jobbar. Om det nu är penicillin eller något annat han behöver så är det bra att komma igång med en kur så utslaget försvinner snart!!

Nu ska jag slå mig ner i soffan med en kopp te och bläddra i en ny inredningstidning jag köpte tidigare! Hoppas ni har en bra kväll!!




1 kommentar:

  1. Vi har haft det så mysigt i dag, tack för att vi får låna det lilla charmtrollet i bland. Han sover så sött efter lite massage, det blir nog en ny kund tror jag bestämt. :D Kram

    SvaraRadera