onsdag 19 december 2012

Lite utslag

I söndags upptäckte vi att Anton hade något konstigt sår/utslag på magen. Eftersom jag ändå skulle till BVC på måndagen med Stella så fotade jag såret och visade för BVC-sköterskan. Hon gissade på svinkoppor och tipsade mig om en salva som jag skulle testa att smörja med, så det har vi gjort nu i några dagar! Jag tycker inte att jag ser någon förändring ännu, varken bättre eller sämre, men vi ger det väl några dagar till så får vi se!!



Vad tror ni det kan vara?

1 kommentar:

  1. Våra barn har haft svinkoppor men jag minns inte det som så rött och så var "utslagen" liksom lite kladdiga. Är det svinkoppor smittar det som attan så passa Stella! Kan det inte vara någon sån där "staffolokock-joks" Lycka till med läkandet, och Du grattis till vinsten i adventslotteriet!
    Ta hand om Er, nu skall här julstädas lite, jag härjar inte speciellt mycket men skall jobba hela helgen och har lyckats pricka in allt utom Juldagen vad det gäller jobb!

    SvaraRadera