onsdag 19 december 2012

En annorlunda onsdag

Idag är det onsdag, men inte som våra onsdagar brukar vara! Mathias är hemma som han brukar på onsdagar, jag och Stella är också hemma som vanligt! Men Anton-skrutten är på dagis idag och har julfest! Denna vecka har vi bytt dagis-dagar så han skulle få vara med sina kompisar på julfesten. istället är han hemma imorgon! Så i morse var det pappa som lämnade på dagis och så här finklädd var vår lilla jul-kille :)


Under tiden grabbarna var iväg tog vi tjejer det ganska lugnt här hemma! Den minsta av oss sov hela tiden och jag drack mitt te i lugn och ro! Jag kan konstatera att även om hon sover så ligger hon inte still, man får ha stenkoll på denna tjejen och inte lämna henne själv! Hon växer så det knakar (5595 g och 60,5 cm på BVC-besöket i måndags) och det skulle inte förvåna mig om hon börjar vända runt snart.



Nu ska jag passa på att röja hallen och kontoret, när Thias är hemma! Lika bra att få det städat och snyggt inför jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar